» Dagen

Dagen började med att jag kom kl 9.20 till stallet (hovslagaren skulle komma 9). Vi skulle ta Sally och Avatar först så jag hade ingen brådska. När jag kom var dock Trisse redan skodd på framhovarna (han hade tagit ut Trisse ur boxen och börjat med honom)

När Trisse hade fått nya och fina fötter så var jag kvar i stallet medan Avatar och Sally skoddes. Sedan sadlade jag och Malin Sally och Trisse och begav oss ut på en ridtur :-)

Red inte så jättelänge, men Trisse var så jäkla pigg haha (antagligen efter att ha stått inne i natt). Han hade bara en växel och det var galopp, så söt! Efter ridturen släppte jag ut en vild Trisse och mockade sedan hans box :-)

Nu ikväll har jag tittat på melodifestivalen (bara den japanska pojkflickan var bra) och nu kollar jag på "I spit on your grave". Riktigt brutal och utdragen film - den ger mig verkligen kalla kårar! Fysatan vad jag kommer att drömma mardrömmar! Googla på filmen för att förstå vad jag menar, äcklig tortyr och bara sjukt utdragna och detaljerade scener!

Imorgon hämtar jag upp en gammal klasskompis i stan för vi ska ut och rida. Hon på Trisse och jag på Sally! Blir riktigt skoj!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback