» Dåligt samvete

Var helt inställd på att rida idag men jag stressar ihjäl mig då jag fick hoppa in och jobba på riktigt idag och även ska göra det imorgon.

Jag känner mig helt enkelt jättestressad fortfarande och det blir inte bra om jag ska rida, Trisse kommer bara bli negativt påverkad.

Sen kommer han att vila idag, imorgon och lördag och söndag. I helgen ska jag nämligen på årsmöte med ridtravarföreningen (hela dagen) och på söndag är det 60-års kalas (vet ej när vi ska vara borta så jag kanske hinner rida på förmiddagen om jag har tur.

Jag hade iallafall tänkt lägga in en mikrovila för honom snart, så det passar ju förvisso bra att ta det nu :-) På måndag är det bara på't igen - Trisse behöver ju faktiskt även viloperioder för att smälta allt han lär sig i en rasande fart. Känner mig dock lat och får dåligt samvete...

Aja, snart kommer våren och förhoppningsvis med det en bättre motivation och roligare träningsmöjligheter! :-)



» Vera

Fin blogg!

2013-02-22 // 19:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback