» Feb. 12, 2013

Alltså är jag jobbig eller...!!! Snacka om att jag letar saker att må dåligt över, ibland tänker jag för mycket för mitt eget bästa...!

Nu har jag börjat tänka på hur det blir den dagen jag tvingas lämna ifrån mig Trisse och hur ledsen jag kommer bli... Tänker på hur ledsen jag blev(och fortfarande är) över Lorden. Eftersom jag prioriterar hela mitt liv efter Trisse kommer jag aldrig lämna ifrån mig honom frivilligt, grinar bara jag tänker på den sorgen...

Sen grinar jag över Lorden och den tanken att jag aldrig mer kommer att få se honom, aldrig mer krama honom och aldrig få bli tröstad av hans närvaro när jag är ledsen. Jag har fortfarande inte bearbetat det här, skjuter alltid tankarna på honom åt sidan - jag bryter ihop varje gång jag tänker "aldrig mer"...

Jag tänker på vänner som ljuger och sviker, hittar på och undviker... Går bakom ryggen och snackar, bara utnyttjar när de behöver mig för att sedan vända ryggen till... Gamla goda vänner som nu hatar..

Nej, denna kväll blev inte bra...



kram!

2013-02-14 // 15:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback