» Förberedelser

Idag var jag ute och borstade Trisse, gav han mat samt smörjde in hans hovar :-) Han verkade nöjd!
 
Imorgon har jag en hel del att stå i, tror jag kommer vara borta ganska länge:
  • Frisera Trisse (nacken, hovskägget och manen ska snyggas till)
  • Rida Trisse
  • Smörja grejor och byta ut till tävlingspannband, schabrak etc. samt packa grejor.
  • Åka och hämta släp och åka tillbaka med det till stallet där det får stå över natten
  • Åka till Anna och hämta en längre sadelgjord som jag kan ha på söndag
  • Laga mina jeansridbyxor.
Detta ska packas:
  • Träns med nya pannbandet
  • Sadel med blått schabrak från Kyro
  • Hjälm, spö (ev. sporrar)
  • Benskydd fram
Sen måste jag fundera på vad jag ska ha på mig på överkroppen... Kör på jeansridbyxor om jag lyckas att laga dem ;-)


hoppas du inte hade jeansridbyxorna på överkroppen.. ;) Facebook skvallrade om resultatet, superkul! :D

Svar: Haha oj det blev lite fel ;) Nepp dom satt på benen haha :-D Tack :-D
Carolina Gustafsson

2013-02-10 // 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback