» Nervös

Har varit på språng precis hela dagen! Först var jag ut till Anna och hämtade en sadelgjord, sedan åkte jag en bra bit och hämtade en transport som ska stå kvar i stallet över natten.

Sedan bar det av mot stallet där de andra var på väg ut med hästarna, så jag la i raketsuperfarten Orvar och hängde på jag också! Blev bara en kort skrittrunda men det räcker åt lilla Trisse.

Sedan smörjde och packade jag alla saker, och friserade trisse (väääldigt välbehövligt). Sedan hem och städa och laga ridbyxor, sedan iväg igen och kolla på melodifestivalen hos en kompis (Sean banan gick vidare, yeeeees!) och efter det kollade vi på gaygalan.

Nu har jag precis landat hemma och försöker intala mig att inte bli nervös för imorgon. Fungerar inte alls vill jag påstå. Aja, inte hela världen om det skulle gå åt pipan imorgon - jag vet ju att han kan! Han kommer ha många tillfällen framöver och visa det.

Nej, nu ska jag plocka fram kläder till imorgon och sedan försöka sova några timmar - kl 6 imorgon bitti ringer klockan! Strax efter kl 10 borde jag vara färdighoppad :-)

Bild från september! Han har musklat på sig över rumpan nu :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback