» Pysslar

Nu på kvällskvisten så pysslar jag med prisrosetter. Har flätat band så jag kan hänga upp Lordens, känner mig tillräckligt stark för att göra det nu. Kommer hänga upp dem med bilder imorgon och sedan fota resultatet, vi har ju exakt 60 st ihop :-)

Tog även hem Trisses prisrosetter som han har fått för att han gått felfritt, det är "bara" 4st än så länge så han får en lite mindre vägg med bilder för sina :-) Hänger även upp dem imorgon och fotar resultatet.

(Ridningen idag fick jag ställa in, Trisses ena framsko var helt böjd - ingen aning om hur han lyckas jämt men var ingen idé att rida då. Ska se om P kan hjälpa mig fixa det så jag kan rida till helgen iallafall)

Lordens priser nedan:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback