» Senaste dagarna

Jag har bloggat dåligt de senaste dagarna då jag har haft mycket att göra samt har varit väldigt trött när jag väl har haft en lugn stund.

I fredags var jag fruktansvärt ridsugen så jag gav mig ut och red i mörkret. Jobbade mycket med Trisse som för dagen inte kändes trevlig alls. Han passade extremt mycket och var väldigt spänd och okontaktbar. Fick ingen kontakt med honom men avslutade ridpasset som planerat, dock med en väldigt dålig känsla.

Igår var jag inte ute i stallet alls då jag var i Nyköping hela dagen för årsmöte och grejor :-) Blev invald i styrelsen som suppleant, kul!

Idag var jag ute i stallet igen och red med E och M :-) Red inte så länge och mest skritt, Trisse kändes fin i travbitarna så det var ju kul! Som ni märker gick det åt skogen med hans vila – när man planerat att inte rida blir man minsann sugen istället!

Imorgon ska jag också rida efter praktiken tänkte jag, först ska jag bara förbi granngården och köpa 2 säckar foder till Trisse – han har nämligen tvärslut!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback