» Uteritt

Idag red jag på Sally och Rebecca på Trisse! Gick jättebra sånär som på en liten olycka när Rebecca skulle hoppa av Trisse :-( Det gick bra iallafall som tur var!

Vi red in och kollade in asphult där det för några år sen var en verksamhet med islandshästar, annars följde vi bara grusvägarna och travade på isen (Trisse tog någon galopp också).

Sally höll sig också i skinnet och var på slutet riktigt avslappnad och inte så stressad som hon annars blir väldigt lätt.

Imorgon åker jag till Romme på trav så Trisse får vila då. På tisdag och onsdag rider jag ut, på torsdag ska vi eventuellt till banan annars så rider jag ut. På fredag får han vila och på lördag blir det uteritt igen, och på söndag ska vi skutta lite på Vilsta. Ska även ringa sadelutprovaren imorgon då hon inte har hört av sig.

På grund av strul så kan jag inte börja min praktik imorgon som planerat. Vet ej om jag kan börja denna vecka, återstår att se! Trisses planering kommer se likadan ut oavsett.

På bild, Rebecca och Trisse:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback