» Dålig dag

Usch, har haft en dålig dag. Det mesta har känns motigt och tungt idag men lyckades nog spela ett glatt humör hela dagen...

Ja, jag räknade typ minutrarna tills jag slutade, var så trött idag. Lite trist att gå på sidan också när man har fått jobba på riktigt några gånger.

När dagen väl närmade sig sitt slut så såg jag lyckligt fram emot att rida en sväng. Då får jag veta att jag ska göra delegeringsprovet imorgon, måste plugga mer så fick ställa in ridturen.

Åkte ändå till stallet lite snabbt, Trisses sår har gått upp igen och börjat sava. Jippie! Lindade honom igen med en kompress över såret (tvättade med asolsprit innan). Såret sitter så dumt till så jag tvivlar att kompressen sitter kvar på plats någon längre stund... Han hade iallafall inte svullnat något i benet!

När jag åkte hem från stallet började det snöa, blev ännu mer irriterad...

Och när jag kom hem såg jag att AF hänger mig i hasorna, tydligen skulle jag ha skrivit en uppföljning vilket jag inte hade en aning om. Nu har de hotat med att dra in bidraget, skickade iallafall in uppföljningen fort som tusan men mitt humör blev inte bättre vill jag lova!

Imorgon hoppas jag på en bättre dag, att jag klarar delegeringen och är på bättre humör helt enkelt. Jag vill ha vår nu!

Tävlingen den 23-24 mars blir inte över helgen på grund av få anmälda. Blir bara dressyr och hoppning den 23, traben blev alltså inställd. Ska försöka få kontakt med någon så Marie och Tomas får tillbaka pengarna för Traben! Nu håller jag tummarna för att det inte kommer en massa snö till den 23'e, törs nog inte ge mig ut med släp enda till Nyköping då...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback