» Dop och annat skoj

Idag var det söndag, men inte vilken söndag som helst! Lilla Aubrey skulle nämligen döpas :-) Det var jättefint och jag började nästan gråta i kyrkan, haha. Jag är ju inte troende och är av den åsikten att Gud finns för att människan hittat på denne. Jag har absolut inget emot de som är troende, jag är inte en av dem bara och det står jag för :-)

Efter dopet så skämde jag som vanligt ut mig, sedan for jag iväg till stallet. Packade upp lite från tävlingen och sedan stack jag ut och red med Emeli en sväng :-) Trisse var PIGG! Imorgon får han vila :-)

Den 7 april funderar jag på att vara med på en blåbärshoppning på Vilsta igen, skulle gärna vilja prova hoppa 50 och 60 cm. Dock fyller morsan 50 år just den dagen, vi ska fira henne dagen innan men måste höra med henne om det är OK att jag sticker iväg på förmiddagen där... Får väl se hur det blir :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback