» Mår inte OK

Usch, jag mår inte så bra idag. Vet inte vad det är, men på eftermiddagen på praktiken började jag frysa som en galning och var alldeles slö i huvudet.

Åkte ut till stallet idag, Trisses ben såg fint ut så jag red en sväng (han var jättefin!) och lindade sedan benet ovanför såret så det inte blir svullet igen, tog en bild på såret också, kanske inte syns så bra. OBS! Att det ser kladdigt ut är för att jag först tvättade med asolsprit och sedan hade på fotbot (sårsalva), själva såret vätskar inte!

Imorgon är det fredag vilket är så jäkla skönt! Dock blir det ingen sovmorgon på lördag, ska rida lektion på Ekeby kl 8 så måste gå upp ännu tidigare än vad jag brukar :-( Får sova några timmar när jag kommer hem då istället :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback