» Tävling och skrittat ut

Idag var jag på Vilsta och kollade på deras hopptävlingar, idag var det 90cm och 100cm klasser. Kul att få se både bra och (väldigt) dålig ridning, man blir inspirerad och motiverad till att bli bättre hela tiden :-) Längtar till 23 mars då det är Trisses och min tur igen!

Åkte sedan ut till stallet, Emeli och jag tog sällskap och skrittade ut i något över en timme. Gick bra, fast det var superkallt! Burr...

Imorgon blir det inget stall för mig, såret behöver inte tvättas längre då det blivit en skorpa samt att jag inte ska rida. Så jag ska istället försöka plugga på den där delegeringen! Vill ha den klar under kommande vecka så behöver avsätta lite (läs: mycket) tid ;-)

Trisse fick gå i sitt nya regntäcke igår som jag köpte på Globen (med ett fleecetäcke under såklart). Tyckte det var för varmt för att ha tjocka halstäcket. Idag fick han dock på sig det sistnämnda igen :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback