» Sally igår

Jag passade på att rida Sally igår också! Gick bra, hon var inte stressad men däremot extremt spänd och rädd för allting!

Jobbade bara hela passet med att få henne uppmärksam på mig och inte på allt annat runtomkring. Gick rätt hyfsat...

Hon vågade inte ens gå in på stallplan igår när vi kom tillbaka, det säger väl allt om hur fjollig hon var just igår? ;-) Ska kolla om jag kan rida henne mer under kommande vecka, har ju ändå inget att göra som det är nu...

Vi red lektion idag också, vilket gick både toppen och botten! Berättar mer i ett separat inlägg. Nästa lektion blir redan nästa vecka av en anledning jag nämner i nästa inlägg :-)



Du borde rida ut på Tindra åt mig, du verkar tuffare än jag :( Önskar att jag kunde njuta av att rida ut! Blir avis när jag läser att du är ute och rider jämt och ständigt ;)

Svar: Haha, jovisst skulle jag kunna göra det :-D
Carolina Gustafsson

2013-01-20 // 11:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback