» Utsläpp och ridning

Idag var jag som sagt inplanerad att jobba kväll, så behövde inte vara i stallet så tidigt imorse. Var där vid 7 och släppte ut hästarna, fixade mat och fyllde på hö ute på lösdriften :-) Red sedan på Annavallen, Trisse var jättepigg men fick verkligen springa av sig, jag tror att han behövde det!

Var hemma vid 10 igen, så duschade och sov en stund till :-) Jobbade sedan 14-21 vilket gick fort :) Förresten är det en snubbe jag träffade på en dejtingsajt som verkade trevlig så vi bytte nummer. Ett av de största misstagen i mitt liv. Han är riktigt obehaglig och smsar säkert 10 gånger / natt om jättekonstiga saker. Det värsta är att han idag flyttade in på boendet där jag jobbar (vi har vissa vanliga lägenheter). Får väl göra som en på jobbet sa, bussa Suss på honom om han inte ger sig. Hon kan ryta ifrån iallafall...

Imorgon är jag också inplanerad på jobb 7-14.30 , så kommer inte hinna rida. Blir plattan i mattan ut till stallet efter jobbet och ge Trisse mat samt fylla på hö i lösdriften. Bowling på kvällen med Suss och Linn och Justin! Längtar ihjäl mig :-D

Snart får min stjärna en egen Box! (I april)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback