» Kontakt-annons

Skabbig brud på närmare 22 år söker nu en riktig man. Du bör vara 23+, vara hårig och ha tatueringar ♥ Mörkhårig, kunna laga mat, vara rik, ha en gård och sa jag snygg?

Du ska också ha en snygg bil, gärna en större Volvo, Porsche eller en Chevrolet. Gärna ha råd med en likadan till mig. Du får också vara beredd att städa efter mig då jag gärna släpper allt där jag står och att jag ska orka städa är det inte tal om.

Du ska stå ut med att jag kanske bara orkar duscha en gång i veckan, lite stank har väl aldrig någon dött av? Jag vill också gärna bli serverad med frukost på sängen varje dag.

I gengäld får du en brud som... Inte kommer tjata på dig för du gör ju redan allt för henne :-) finns du? Kontakta [email protected] !

PS!!! Jag skojar hahahahaha !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback