» Lite kyla stoppar oss inte

Idag var det närmare -20 grader när vi skulle sticka ut och rida. Jag var ordentligt påpälsad vill jag lova, så pass mycket att jag inte kom upp på hästen, haha! Efter en stunds kämpande kom jag äntligen upp iallafall och vi gav oss iväg i den härliga vintersolen.
 
Vi var ute i närmare 90 minuter och galopperade i både djupsnö och på plogad väg, hur härligt som helst ♥ Hästarna frustade och tyckte det var superhärligt, ögonen tårades av den kalla luften och jag bara njöt. Då mår man bra vill jag lova. Blev mycket skritt också, blev lite kallt fram på slutet men annars klarade jag mig faktiskt utan att frysa!
 
Detta har jag på mig en kall vinterdag som denna: Underställ, tröja, dubbla vinterjackor, halsduk, rånarluva och dubbla vantar. Även ridbyxor och termobrallor, dubbla strumpor (värmepåsar vid tårna), rejäla vinterskor och öronmuffar på hjälmen. Varm håller man sig iallafall.
 
Här kommer några bilder från idag ♥
 


» Myran

Väldigt fint blogg. Tror att det är första gången jag är inne på den =)

2012-12-09 // 23:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback