» Lite skitsnack

Nu är ännu en praktik-vecka avklarad, känns skönt. Har provat att praktisera kväll första gången, vilket gick fint. På måndag praktiserar jag kväll igen, mellan 16-21 så hinner vara i stallet på dagen - skönt! Min handledare skulle försöka ordna så att jag får hoppa in och vikariera (med lön) en vardag nästa vecka. Inget är bestämt än men jag håller tummarna!
 
Var ut till stallet efter praktiken idag också ♥ Borstade Trisse lite och fixade och donade. Måste fixa en ny sax, han behöver klippas i nacken och min sax har börjat ge upp. Funderar faktiskt på att skaffa en liten rakapparat till nacken istället, är lättare och blir snyggare. Han fick gå ut i hagen igen efteråt iallafall.
 
Imorgon ska jag fota Trisse lite tänkte jag, vill även rida fast det ska bli tögrader. Blir det blötsnö får jag hålla mig till det plogade vägarna, tror att djupsnön blir för tung när den blir blöt. Ja, morgondagen får utvisa helt enkelt. Vänta er bilder iallafall!
 
PS. För er som följde min förra blogg och undrar varför jag inte uppdaterar lika flitigt här - jag har helt enkelt inte tid längre. Sen vill jag skriva saker som är värda att skriva om, inte posta inlägg bara för postandets skull - jag ska även försöka att bli bättre på att skaffa filmer/bilder. Kommer att uppdatera bloggen 1-2 gånger om dagen.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback