» Någon jag vill träffa

Höll på med en lista på min förra blogg, tänkte ta lite rubriker därifrån och skriva inlägg utifrån dem. Nu har jag alltså valt rubriken "Någon jag vill träffa", för mig är det svinlätt att svara på. Gör en topp 3 lista:
 
♥ På plats nummer 3 - JAMES LAFFERTY
Honom skulle jag kunna sitta helt tyst och titta på en hel dag. En extremt vacker människa som dessutom är med i min favorit TV-serie of all times, One Tree Hill.
 
♥ På plats nummer 2 - JOHNNY DEPP
Typ den hetaste 50-åringen på denna jord? Jag tycker att han är så jäkla grym och häftig, han spelar inte ofta roller där han ser snygg ut - ändå är han så förbaskat snygg att man bara vill dö. Måste vara något han bara utstrålar? Jag vill träffa honom och fråga hur han gör, haha.
 
♥ På plats nummer 1 - VILLE VALO
Min man, vi ska gifta oss - han vet bara inte om det än ;-) Han verkar vara en genuint rolig och snäll människa och jag kan tänka mig att vi skulle kunna ha långa och djupa diskussioner ihop. Jag har så mycket frågor och är vädligt nyfiken på honom som person. Se videon nedan, haha:
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback