» Ny häst

Var bara ut en snabbis till Trisse idag, hämtade mina ridkläder och sedan följde jag med Sara och Emelie till deras stall.

Fick prova rida en ponny, första gången jag red ponny och något annat än travare på 4-5 år? Det var superroligt att rida en häst som kan lite mer så att säga. Dock har jag tappat mycket av min ridning i och med att jag mest rider för att utbilda nu för tiden. Lorden kände jag ju utan och innan också...

Dock skulle jag aldrig byta bort ponnyn mot Trisse, skulle inte byta honom mot något i världen. Framstegen han gör hela tiden får mig tårögd och det är ju det som gör ridningen rolig! En häst som kan lite mer skulle jag inte tycka vore så roligt i längden - inte om vi inte hade gjort resan dit tillsammans.

Bosse hälsar en god jul i förskott ;-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback