» Skithäst :-)

Jag förstår inte vad det är för fel på mig, jag är verkligen helt slut hela tiden! Har ingen lust att åka till praktiken imorgon heller, vet ej vem som ska handleda mig när min ordinarie är borta...

Var ut till stallet idag, tog in och matade Trisse ♥ Borstade också och masserade lite :-) Kollade brodden och han hade lyckats tappa en, skithäst! Fick dit en ny iallafall utan större bekymmer!

Imorgon tänkte jag försöka rida lite. Skulle vilja rida på ridbanan men tror inte att det går nu, det har ju varit plusgrader och sen har det frusit på igen så snön är alldeles hård. Eftersom ridbanan inte heller är plogad tror jag inte att det går. Ska nog prova rida ut med pannlampa, får se om det går!

På återhörande!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback