» Trisse i ridhuset ♥

Igår var vi ju som sagt i ridhuset och tränade lite. Hade väl egentligen ingen plan, förutom att rida över lite bommar. Så fick det bli också, red även serpentiner och övergångar och volter. Snälla Sara var med och värmde upp honom och filmade samt fotade!
 
Filmerna kommer här. Jag behöver räta upp mig och släppa ner hälen, jag vet. Ni ser även mig i en skratt-attack och även att vi misslyckas lite emellanåt. Dock kändes han jättefin och regelbundna lektioner har verkligen hjälpt oss hur mycket som helst! ♥ Det får jag fortsätta med.
 
Imorgon har jag praktik mellan 15-21 vilket innebär att jag tänker åka ut till stallet och rida i dagsljus på förmiddagen! Dressyrlektionen i helgen blir inte av, däremot blir den nästa vecka på lördagen. Kul att träna två dagar innan jul sådär, mysigt! ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback