» Uteritt idag med

Snacka om att vädret här växlar fort! Igår hade det kommit 1dm snö över natten, och idag regnade det under hela ridturen! Blir så trött...

Iallafall så red jag på Trisse med Malin på Sally idag! Vi red samma runda som jag red igår och det gick bra! Hästarna var pigga och glada, Trisse hamnar dock gärna på efterkälken men han känns pigg ändå - även om det kanske inte går framåt alla gånger ;-)

Trisse fick beröm både igår och idag över att han har blivit så fin att rida, jag blir så rörd över att det inte bara är jag som märker skillnad utan att det även syns också!

Imorgon ska jag till ridhus med Trisse om inget oförutsett inträffar (men vädret eller så) - ska försöka hitta på en liten bana att hoppa. Förhoppningsvis kan farsan komma förbi och filma lite!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback