» Premiär på premiär, på premiär...

Idag var det premiär i padocken! Dock sög underlaget på vissa ställen. Red igenom honom lite i skritten och tyckte själv att jag fick till en bra böjning i volterna. I traven har vi dock lite problem men det är för att jag slutar rida, ridbanan lutar lite vilket känns obehagligt, kan inte lägga volter riktigt som jag vill heller. Tog ett par galoppfattningar och nu börjar det hända grejor! (i högergaloppen). Man känner att han orkar med sig själv bättre.

Sedan var det premiär för utomhushoppning för i år ;-) Tog bara ett par språng på ett räcke, han hoppar verkligen hur bra som helst! Jätteroligt! Han bjuder på hinder på ett helt annat sätt än tidigare, jag sitter bara still och åker med medan han rejsar järnet med öronen spetsade. Fina killen!
 
Skruvade ur broddarna också :-) Startlistorna inför söndagen kom ut idag, startar som nr 5 & 7 - skönt för då är jag färdig snabbt ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback