» Trisse, 8 år idag!

Idag fyller lilla trissepissenisse hela 8 år! Han är en stor pojke nu. Detta firades med hästgodis, klappar och mycket borstande. Gav mig sedan ut på en uteritt med Malin och Sally, Trisse kändes fin men lite lat. :-) Red på lida-vägen och runt, en perfekt runda om man bara vill jogga hästarna lite lätt.
 
Idag tog Trisses sista mat slut, jag kan inte köpa mer förrän på fredag då jag får min lön (är verkligen jättepank nu) så han får klara sig på havre och hö i ett par dagar. Denna lön och efter kommer jag iallafall klara mig bättre, eftersom jag nu har jobbat mycket! Bättre än att få ut 3000 kr/månad från försäkringskassan.
 
Just ja! Tabbade mig idag och missade när jobbet ringde. När jag ringde upp hade de redan fixat vikarie för imorgon. Förhoppningsvis är det någon annan som faller bort imorgon så jag får hoppa in och jobba iallafall. På lördag och tisdag måste jag vara ledig, men imorgon, fredag och måndag vill jag gärna jobba så jag får in ännu fler timmar denna månad. Söndag är det redan klart att jag jobbar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback