» Dagen

Idag var jag i stallet och borstade Trisse samt ryckte den andra bakskon, så nu får han gå barfota bak tills hovslagaren kommer :-)

Ringde hovslagaren imorse och talade in i röstbrevlådan, han har inte ringt tillbaka än så jag hoppas att han gör det imorgon!

Anmälde även Trisse till tävlingen i mars. Han går D:0 i dressyren och lätt klass i traben. I hoppningen valde jag 30cm med idealtid och 50 cm med omhoppning på tid. Hans första omhoppning på tid, men jag kommer rida med förstånd och ge honom en schysst runda - han är inte så kvick och vändbar än och jag tänker acceptera att han förmodligen inte kommer att vara bland de främsta.

Anmälde även Sally men ska stryka henne imorgon. Jag får inte köra båda två och att fixa två separata släp och bilar blir helt enkelt för krångligt. Jättetråkigt då jag verkligen vill tävla henne, men jag får nog vara glad om vi får ihop det någon mer gång... Är iallafall jätte-tacksam att jag fått chansen att tävla henne i höstas, det är en jättefin häst!

Imorgon bär det av till ridhuset med Trisse för hoppning, jätteskojigt! Vi kommer även att bli filmade, ännu mer skoj!



Hoppas du får en bra dag! Kolla gärna in min blogg när du har tid. Ps. jättebra blogg! Kram <3

2013-01-29 // 03:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback