» ♥ Finlir och fotografering

Åkte ut till stallet idag för att rida men ändrade mig ganska snabbt då det var iskallt! Sen hade jag lite bråttom också så jag bestämde mig för att strunta i det. Tog några drag till med rakmaskinen där jag missat några tussar så nu blev han ännu snyggare ♥
 
Daniela kom även ut för att fota Trisse - blev döläckra bilder! Skulle få bilderna nu under kvällen, de åker upp här så fort jag har fått dem!
 
Var sen och kollade när Daniela tävlade, gick fina fisken! Blir extremt tävlingssugen själv så imorgon ska jag åka till ridhus och hoppa lite med Trisse jag också. Försöker få tag i en filmare, den tilltänkta svarar inte... Suck. Ska tjata lite till! Ska även under kvällen försöka hitta/komma på någon bra hopp-övning så att jag har en plan när jag åker till ridhuset med stjärnan imorgon ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback