» Herregud

Hade jätteroligt igår och mår som jag förtjänar nu! Sjukt trött och sliten, åker därför inte till stallet idag. Försöker bara ladda om inför galan ikväll...

Imorgon ska jag dock till stallet och rida hur jag än mår, får så dåligt samvete över att Trisse inte blivit riden sen i tisdags. Samtidigt är det så fruset i backen överallt så går knappt att rida...

Dåligt samvete över honom har jag iallafall, men nu har jag bara en praktikvecka kvar och efter det har jag ju all tid i världen att rida på honom... Åker nog till ridhus och hoppar något nu i veckan :-)

Nu ska jag sova ett par timmar igen, eftersom jag blev bjuden på galan verkar det otacksamt att inte vara pigg! :-)

Mina vänner Robin och Johanna igår: (det var oxå Anton och jag då)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback