» Herregud

Igår och idag var jag ute för att ge hästarna mat bara. Eller igår mockade jag och halmade boxarna också! Hästarna lever iallafall och Trisse såg riktigt nöjd ut över att slippa följa med mig in :-)

Hade tänkt att åka ut och massera Trisse imorgon, men fick veta nu att det vankas fest imorgon - kommer alltså inte att hinna med stallet. Åker ut på lördag och rider iallafall, hoppas att jag kommer orka det! På kvällen sen är det travgalan! Så blir fest 2 dagar på rad, hoppas för Guds skull att jag orkar det! Ska dock ta det lugnt imorgon har jag bestämt, inte säkert att jag följer med in till stan. Beror på vad jag orkar :-)

På återhörande!

Just ja, jag måste färga håret imorgon så jag är snygg och fräsch inför travgalan. Sist jag färgade såg jag ut såhär:




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback