» Senaste dagarna

Tisdag
Red ut på Trisse-nisse en sväng först vilket gick bra. Hoppade sedan några språng på stallplanen (hinderstöden hade fryst fast på ridbanan, så fick använda fodertunnor som hinderstöd). Första gången stannade han då jag kom i rejält undertempo och fibblade i munnen på honom, han saktade då av och var på väg att gå över. Jag valde att stanna honom istället. Restrerande gånger hoppade han superfint!
 
Var även på trav på kvällen och kollade på Rainboy när han sprang! Han gjorde ett mycket bra lopp tyckte jag och var sexa i mål. Så fort det blir lite varmare ska jag köra Trisse, blev supersugen!
 
Onsdag
Skitkallt ute så jag hittade inte motivation till att rida då ryggen även värkte. Åkte istället till granngården och köpte en säck pellets till Trisse. Kornkross får vänta tills jag hittar en till fodertunna att köpa, så billigt som möjligt. Senast idag (torsdag) såg jag en mus i stallet och vill därför inte ha öppna säckar i stallet. Inte så kul om man skulle få in möss i fodret. Beställde även ett sådant pannband jag skrev om tidigare, blev ett blått med pärlor i mitten-raden!
 


Hejsan! Superfin blogg!
Skönt med Fredag va? :)

2013-01-25 // 07:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback