» ♥ Träning på Sundbyholm

I onsdags begav vi oss iväg för att träna lite på Sundbyholm. Jag hade under dagen fruktansvärt ont i ryggen så jag frågade Anna som jag alltid brukar låna transporten av om hon ville rida istället för mig. Jag ville även se om han strulade med henne också, hon är lite tuffare än mig så jag ville helt enkelt se om han körde med henne också :-)
 
Idag fick vi hålla oss på rakbanan då stora tävlingsbanan var stängd. När vi kom fram såg vi att en av Trisses bakskor satt väldigt löst, men när vi ändå hade åkt dit bestämde vi oss för att köra på ändå. Det var sommarunderlag på rakbanan så för broddens del skulle det inte göra så mycket om han tappade en sko. Det gick iallafall jättebra för dem måste jag säga ♥ Han strulade lite när de skulle volta och ibland tyckte han att de skulle köra galopp istället, annars såg han fin ut.
 
Anna sa själv efteråt att han bara sprang och lattjade och tyckte att han var bäst i världen ♥ Det är han ju också. Hon tyckte även att OM jag ska rida honom i provlopp så ska jag ha helstängt med en extra murphy på höger sida så att han inte ser utgången. Även att jag ska träna upp han lite så att han orkar. Får se hur det blir, vill ju rida mina provlopp men jag måste själv orka också. Kommer nog testa honom i ett provlopp i år, fungerar han inte får jag helt enkelt rida Sally de 9 andra provloppen. Det visar sig!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback