» ♥ Trisses foder

Detta har jag efter en diskussion med min vän Anna (som jag typ frågar om allt) kommit fram till att jag ska prova ge Trisse:
 
♥ Granngården ORIGINAL Pellets. (20 kg)
Fodret är en välbalanserad sammansättning med hög fiberhalt. Mineral och vitaminblandningen är anpassad till svenskt grovfoder och innehåller även B-vitaminer. Pris: 119kr (enligt hemsidan)
 
 
 
Kornkross (20 kg)
Krossat foderkorn som är lämpligt till alla djurslag. Pris: 169 kr (enligt hemsidan)
 
 
Ska även köpa två fodertunnor med lock till denna mat. Fick tag på en begagnad tunna för 50 kr som jag hämtar på söndag, sen får jag väl köpa mig ytterligare en tunna på ÖB. Kommer börja med att ge honom 0.5kg om dagen av varje sort, så får jag se om han behöver mer/mindre senare. Då kommer säckarna räcka i 40 dagar :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback