» Uteritt

Idag red jag ut på Trisse och det var precis vad jag behövde just nu! Fick sluta två timmar tidigare från praktiken så jag hann ut med Trisse när det fortfarande var ljust! Dock mörkt när vi kom tillbaka men jag hade klätt på oss reflexer och pannlampa så det gick ju bra ändå!

Red en sväng i alla gångarter och fyjädrar vad bra Trisse galopperade i höger idag också! Nu är det bara vänstern vi måste få till... Ska boka lektion snart och försöka bolla idéer med ridläraren :-)

Trisse var riktigt pigg idag också, han ville bara galoppera hela tiden och provade alla knep för att få galoppera mer. Sötehäst! Jag var på riktigt bra humör när vi kom tillbaka.

Mötte Malin och Peter i stallet och de frågade om jag ville följa med till travbanan imorgon med Trisse då de ska ner med Avatar och Sally. Jag bangar inte, så imorgon tränar vi på travet. Dock kommer jag absolut inte pressa honom, han får bara sparra Avatar lite!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback