» Vilodag

Jag har bestämt mig för att inte åka ut till stallet idag, har kört på hela veckan men idag är energin slut... Istället ska jag åka hem och ta ett bad efter jobbet och bara ta det lugnt...

Imorgon är jag också på jobbet för att prova gå helg också, känns lite tungt men blir nog roligt det där! Efter jobbet imorgon ska jag däremot rida...

Sen måste jag fundera på vad jag ska köpa för foder till Trisse, fick veta igår att jag måste köpa eget foder förutom hö och havre om han ska ha något annat... Och havre går inte att ge enbart då jag vill hålla hullet på honom, han kommer lättare bygga upp sin kropp med annat än bara havre... Jag som har tagit grov under ett halvårs tid i tron att jag fick det :( jag är inte den som tar något om jag är det minsta osäker på om jag faktiskt får... Aja, får väl slänga ut extra pengar på det - Marie, detta står jag för! Ni hjälper mig redan så mycket!

Ikväll ska jag skriva mer om träningen på sundbyholm!



» Malin

Jag kan rekomendera krafft muskel som enda komplement till hö. Men har du värdena på ditt hö så kan jag hjälpa dig och räkna ut en foderstat. =)

2013-01-11 // 22:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback