» :-D

Första ridturen på nya stället gjord idag, Trisse var rätt uppskruvad på stallgången när jag gjorde oordning honom, men det lägger sig nog om ett par dagar - allt är ju fortfarande så nytt för honom!

Vi red ut med Anna i ca 80 minuter i alla gångarter, han känns jättefin verkligen! Vi red ner till vattnet, superhärligt! Red även förbi en hage med lamor, Trisse reagerade värre än för kossor - men förbi kom vi ;-)

Sålde Trisses gamla sadel nu i veckan :-) Har beställt ett nytt schabrak åt honom för en del av pengarna, resten sparar jag :-)



Snyggt schabrak!! Jag skulle också vilja kunna rida förbi lamornna men jag vet inte exakt vägen där så jag vill gärna ha sällskap första gången.

2013-07-07 // 12:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback