» Midsommar

Midsommar var verkligen awesome, men jag ljuger om jag inte säger att jag var rejält på lyset. Jag hade skitkul iallafall och det är ju huvudsaken! Igår gick jag som en zombie hela dagen, var verkligen bakis. Började dock flytta och åkte ut och kollade till Trisse :)

Idag kände jag mig äntligen som en människa igen, red Trisse tillsammans med Malin på Avatar och det gick bra :) Trisse rids just nu bara när jag har tid (i och med flytten) men tror han mår bra av en liten lugnare period!

Resten av dagen har jag flyttpackat och städat ur utrymmen och garderob, brorsan min ska få mitt lilla krypin (bor ju nu i gamla garaget!). Imorgon ska jag köpa en TV (billig) och flytta över lite mer grejer. Blir jag inte inringd för jobb tar jag mig nog en ridtur också :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback