» Morr + tävling

Går inte att ladda upp bilderna på grejorna jag handlade igår från mobilen, morr!!! Ska prova från en data lite senare!

Har iallafall bestämt att jag nog inte rider på Trisse mer innan han flyttar på torsdag. Tycker det är lite obehagligt att vara där ute och känns som jag gjort något fel :-( Men är hursomhelst riktigt peppad på att flytta honom nu! Har börjat flyttpacka lite redan! (Och rensar lite, onödigt att ha med sig saker man inte använder).

Sitter iallafall och kollar upp lite tävlingar. Vill göra en liten höstplanering. Ska iallafall åka till Uppsala den 11 augusti har jag bestämt, blir 50 & 60 cm. Ska även försöka komma iväg till Ekeby och Nyby som ligger nära och bra, där finns det dock inga datum ute än :-) Sen såklart DM i Flen då. Även elithoppet där jag tävlade Drop förra året, om det blir något sådant i år.

Vi håller oss på 50/60 höjd året ut, nästa års mål är 70 cm vilket jag inte tror kommer att vara något problem nu när vi får bättre träningsmöjligheter :)



Vart flyttar han? :O

2013-07-01 // 05:00:01
» Ann

Trillande in via din blogg pga inläggen om Riks förra året (då jag som bäst peppar för årets) Vilken fin kille du har! :)

2014-02-21 // 23:11:18
» Ann

(oj sorry, såg inte att detta var jättegammalt)

2014-02-21 // 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback