» Lycklig tjej!

Ber om ursäkt för att jag aldrig uppdaterade mer igår, fick äntligen tillbaka min dator som har varit på lagning i ett halvår för 43534327 gången i ordningen. Nu fick vi byta hela hårddisken en 3e gång för den hade kraschat. Förstår inte vad jag gör? Iallafall, nu kommer uppdateringen att bli 10 gånger roligare. Har nämligen bara uppdaterat från mobilen i princip det senaste, morsans och farsans dator är full av virus så tar 100 år att skriva ett inlägg på deras dator.
 
Iallafall, igår stack jag ut och red efter jobbet! Trisse var väldigt spänd och vågade inte ens gå från stallbacken till en början. När vi väl kom iväg var han uppe i det blå den första halvan av ridturen, försökte ställa och böja halsen på honom men han var okontaktbar. Efter en bra stund lossnade det och han gick hur fint som helst istället :-) Jag är verkligen toknöjd, fina hästen!
 
Idag var planen att rida efter jobbet, men jag ändrade mig. Hade tänkt rida hela påskhelgen då jag kan få sällskap, hade jag då ridit idag (med igår inräknat) skulle han ha fått gå 6 dagar på rad. Tycker att det är lite väl. Åkte ut till stallet iallafall, han stod och halvsov i den varma solen så jag lät honom vara - den där hästen är verkligen en livsnjutare!

Imorgon tänkte jag ringa equiterapeuten igen, sen ska jag försöka se vart mina boots med fårskinn som jag beställde tog vägen!? Fick ett mejl för ett bra tag sedan att de var påväg till Sverige, så nu borde de faktiskt vara här... Annars får jag väl beställa någon annanstans ifrån :-)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback