» Ridning

Idag var jag in till studiecentret, åker tillbaka dit på fredag för att fixa det sista :-)

Idag var jag ute och red på Trisse en sväng i skogen, han var superpigg och ofokuserad men jättefin de stunder han koncentrerade sig! Han passade ingenting idag då han inte stod emot någonting, jättebra! Han drog järnet i den enda galoppen vi tog, fick knappt stopp på honom, haha :-) Han var jättesnäll iallafall, inga dikesbesök idag!

Imorgon jobbar jag från 10-16, sen sticker jag ut och rider efter det :-) Blir fint det! Idag har jag även börjat skriva på en pack-lista inför riks (massor som ska med!) och även fixad släp till riks - skönt att ha det färdigt!

För övrigt längtar jag ihjäl mig till söndag då jag ska kolla på lägenhet, åhhhh! Mycket på gång nu. På fredag ska jag höra av mig till equiterapeuten igen (förhoppningsvis kan hon komma måndag eller tisdag, så tidigt som möjligt vore bra så vi hinner rida någon vecka ordentligt innan riks) och på måndag ringer jag hovslagaren, som sagt - mycket på gång!

Bild på den supersöta lappen gruppchefen hade satt upp på mitt besöksschema i måndags, blev rörd!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback