» Dålig uppdatering

Det har sina orsaker. I torsdags var det full rulle, jobb, en kort tur till stallet och sedan bowling som var jätteroligt men jag kom feting-sist vilket jag fortfarande är jättesur över haha!

I fredags var jag inte i stallet alls, jobbade 7-21 så jag vågar påstå att jag var sopslut när jag kom hem. Ibland känner jag att det blir lite mycket och förundras över mig själv att jag än så länge orkar med det.

I lördags spenderade jag hela förmiddagen i stallet, red på ridbanan och Trisse var jättefin! Mockade även lösdriften och hade efter det så ont att jag hade svårt att gå. Jobbade 16-21 vilket gick smidigt.

I söndags spenderade jag också hela förmiddagen i stallet, var ute och red med Anna i 80 minuter och det var jättehärligt! Jobbade sedan 16-21 vilket också gick fort och smidigt.

Idag hade jag begärt ledigt efter att ha jobbat 7 dagar i sträck och dessutom ett 14-timmars pass där mitt i. Kl 10 imorse kom Päivi och hämtade mig och hade Maria med sig, vi åkte hem till Suss och åt frukost och var där i ett par timmar. Det var kul, kände mig dock i vägen men jag är jätteglad att jag fick följa med :)

När jag kom hem sov jag ett par timmar igen och kände mig ledsen (har PMS nu). Åkte vid klockan 18 och kollade på en 2a som jag verkligen hoppas på nu! Egen tvättmaskin och åhhh jag vill ha den! Sedan bar det ut till stallet, hade tänkt rida men hade verkligen ingen ork då jag känner mig ledsen, så skottade lösdriften och gosade massor med Trisse istället. Hoppas att jag har mer energi imorgon!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback