» Nya skor + skritt

Imorse fick Trisse nya skor av vår duktiga hovslagare! Begav mig sedan ut på en skrittrunda - något annat gick inte att göra då det var fruset i backen. Trisse var väldigt pigg så fick inte mycket vettigt gjort ;-) Tror att han har väldigt mycket vårkänslor!
 
Imorgon förmiddag ska jag rida igen, får se om jag kan göra mer än skritta då - beror på om det är fruset eller tinat i marken. Jag jobbar 16-21 imorgon, därför måste jag rida på förmiddagen. Imorgon och efter det ska det bli varmare, så fruset i backen är snart ett minne blott! Skönt :-) I början på nästa vecka tänkte jag hoppa på ridbanan om snön är borta och det är hysat underlag där! Kul :-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback