» Veckans planering

Såhär ser veckoplaneringen ut för mig och Trisse ut (vad jag vet, mer jobb kan nog tillkomma).
 
Måndag: Jag jobbar 7.30-16, Trisse vilar
Tisdag: Jobb 7-16, Trisse får gå på uteritt
Onsdag: Trisse ska ÄNTLIGEN få klättra i gamla grusgropen ;-)
Torsdag: Dressyr/markarbete på ridbanan
Fredag: Uteritt
Lördag: Lektion på ekeby.
Söndag: Jag jobbar 7-14, Trisse vilar/går lättare uteritt.
 
Blir ju eventuellt en 6-dagars vecka för Trisse med träning, fast ingen riktigt hårdträning (förutom lektionen). Detta får jag kompensera med fler vilodagar under nästa vecka. I vanliga fall är min regel att försöka hålla mig till 5-dagars träningsveckor, med max 3 dagar ridning på rad. Min planering kommer säkert brista (och jag lägger säkert in någon extra vila även denna vecka) men sålänge jag känner mig motiverad kör vi på :-) Varierad träning får han iallafall!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback