» Dressyr i ridhuset - FILM ♥

Jag tänker bara säga några korta saker. Jag red som en kratta (inte ovanligt nuförtiden), jag kan säga att en lektion verkligen behövs för min del. Jag slarvar rätt mycket och det stör mig i efterhand. Trisse känns skitfin men jag tar inte tillvara på det. Han var riktigt framme för skänkeln och drog inte i mig så som han brukar göra. En sak som gjorde mig överlycklig också - vi galopperade två varv på volt i högergalopp! Aldrig galopperat så långt utan avbrott på ridbana tidigare. Duktiga Trisse ♥ Första filmen är alla filmklipp som filmades idag, den andra är högergaloppen.
 


Han ser ut att kunna få en super fin galopp sen när han är lite mer muskladd! Fin och bra takt! =)

Svar: Tack :-D Ja jag hoppas på det! Känns som att han kan bli riktigt fin med lite tid! =)
Carolina Gustafsson

2013-01-15 // 11:15:24
» malin

Vilken härlig häst du har, fin galopp också! :)

Svar: Tack :-D
Carolina Gustafsson

2013-01-15 // 11:25:17

Fin galopp! :D

Svar: Tack :-D
Carolina Gustafsson

2013-01-16 // 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback