» Sadel

Kontaktade Glada Hästen idag, om sadelutprovning. De sa att jag innan sadelutprovningen skulle kolla på hemsidan om de hade några sadlar inne i den prisklassen jag sökte. De brukar inte alltid ha så många för 4000kr och under tydligen.

Kollade vad de hade för nya sadlar också, finns en Tekna-sadel som kostar mellan 5-6tusen... Så jag funderar på att dra mig ut i garaget och rota fram hästgrejor som kan tänkas säljas. Ska även rota runt lite bland mina saker hemma, har nog en del jag kan sälja...

Ska börja spara redan nu och sen räkna ut ungefär hur mycket jag kommer att få för sakerna så jag vet vad jag har att röra mig med. Min nuvarande sadel säljer jag först efter den 10 februari. Ska dock lägga ut den redan nu :-) Börjar lägga ut den för 2500kr!



Vet inte om jag skrivit det innan, men Laila Parnet är bra och hon brukar ha ett relativt stort utbud på sadlar trots att hon inte är jättedyr att ta ut. :-)

Svar: Ok, vad kostar hon att ta ut? Jag gick in på hennes hemsida för att kolla men hon hade bara 1 begagnad sadel som låg ute på hemsidan - säker på att hon brukar ha ett relativt stort utbud? :-)
Carolina Gustafsson

2013-01-17 // 20:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback