» Snygga pannband åh jag dör ♥

Ramlade in på en webshop igår med dö-snygga pannband! Det var för en relativt billig (i mitt tycke jättebillig) peng också. HÄR hittar du webshoppen där du kan designa ditt eget pannband!
 
Jag skulle vilja ha pannbandet som på bilden med en rad pärlor i mitten, men en annan färg på kristallerna längst ut:
 
 
Här finns en färgkarta. Jag är sugen på blått, rosa, grönt och lila färg på kristallerna längst ut, haha. Kanske blir ett pannband av varje. Jag försöker hålla hårt i plånboken nu vill jag lova, men känner jag mig själv rätt kommer jag klicka hem ett pannband inom de närmsta dagarna. Jag ska dock verkligen försöka att låta bli, hehe :-)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback