» Tjoho!

Igår fick jag ett telefonsamtal... Jag blev invald i ridtravarföreningen distrikt Södermanlands styrelse i helgen! Fy fasen vad gött att kunna vara med och påverka! Brinner verkligen för ridtravarförbundet.

Jag blev medlem år 2009 och har varit med på en massa tävlingar efter det. Man slipper prestationsångest, det är otroligt härligt att träffa andra likasinnade och alla är så snälla och stöttar!

Kommer ihåg mina två första tävlingar där, den absolut första ville jag bara gråta då Lorden stannade ut sig. Jag tyckte det var så pinsamt. Alla var så snälla och propsade på att jag skulle hoppa färdigt banan ändå, och jag tror att hela läktaren verkligen hejade fram mig. Vi gladdes med varandra efter varje hinder Lorden och jag kom över.

Den andra tävlingen vägrade han hoppa ett enda hinder på framhoppningen. När tävlingsledaren såg att jag hade problem när det var min tur att gå in och starta pausade hon hela tävlingarna och hjälpte mig i en kvart på framhoppningen bara för att jag skulle komma över några hinder innan start.

Ja, jag tycker helt enkelt att ridtravarförbundet är fantastiskt och jag är stolt över att sitta med i Södermanlands styrelse!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback