» Vila

Hade tänkt rida idag men har absolut ingen motivation :-( Det är svinkallt och går inte att rida någonstans typ, alltid samma sväng och jag börjar ledsna på den vill jag lova!

Jag vill ha sommar så jag kan klättra, använda ridbanan och utnyttja alla jättefina ridvägar vi faktiskt har här runtomkring. Som toppen på allt har min rygg börjat strejka igen, tror det är kylan. Blir nog bättre imorgon!

Jag måste på något sätt lägga upp en plan så jag varierar Trisses arbete mer. Ska även ta tag i det där med att boka ridhuset för hoppning, synd att de ska vara så jäkla svåra att få tag i bara! Ja less blir man då också...

Men bara att hålla ut, för snart är våren här och det är den bästa tiden att ha häst på enligt mig! Vi kämpar på helt enkelt:-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback