» TRAB-träning

Idag byggde jag fram en liten TRAB-bana. Först det klassiska, två bommar att rygga mellan. Sedan en vaxduk som han skulle gå över, en träplatta och även ett moment som ligger på MSV-klass, öppna och stänga grind från hästryggen. Trisse den skithästen gjorde allting klockrent på första försöket (förutom att rygga rakt, men det problemet är nog snart väck).

Jag höll därför inte på så länge, men gjorde alla moment 5-6 gånger och det var inga problem. Nötte lite mer på ryggningen och avslutade när han gjorde det helt okej. Dock är det en bit kvar innan det sitter perfekt!

Jag jobbar 16-21 idag och efter det ska jag snabbt till Konsum och handla lite så jag kan äta även imorgon. Imorgon kväll "jobbar" jag samma tid, ska gå med på sidan med en ny vikarie som är lite osäker. Ska mest ge mediciner till de hon besöker och sen ska jag peppa henne :) Så blir rätt slappt ändå :) Lite stolt över att jag fick det förtroendet faktiskt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback