» Uruselt

Jag har varit urusel på att uppdatera här, jag har liksom inte haft en lugn stund på hela veckan typ och känner mig sjukt sliten. Skrev på kontraktet för nya lägenheten idag, så fick tacka nej till jobb på grund av detta. Lite tråkigt men jag kanske kan behöva en 5-dagars ledighet nu... Får dock lite ångest då det går bort så många dagar. Har lite jobb inplanerat dock och hoppas att det blir mycket mer.

Fick mitt sommar-schema igår också, börjar den 1 juli. Kul schema, eller inte... Varannan vecka är 6 dagars vecka och varannan vecka är det bara 3-4 dagar istället. Kunde kanske ha varit lite mer utspritt om jag fått önska, men men :-)

Med Trisse händer det inte mycket, vi har ridit ut en del och det går fint - han är pigg och glad. Ska ut och rida strax, sen packa färdigt grejorna inför fredag. Imorgon tar brorsan studenten så jag blir stall-ledig då :-) Vill ha så mycket som möjligt klart tills på fredag.

Förresten så känns det nu som jag saknar en riktning i livet igen, har varit så lycklig de senaste månaderna då jag haft honom... Nu rycktes det ifrån mig. Jag överlever, jag är förjäkla stark och har gått igenom betydligt värre saker än såhär. Jag klarade mig utmärkt innan han kom in i mitt liv och vet att jag klarar mig i fortsättningen också. Han kommer finnas kvar i mitt liv men en annan typ av relation, så det känns skönt. Dock lite tungt just nu men jag vet ju att det är övergående. Det är bara kasta ut kroken igen, finns många fiskar därute!

Nej nu ska jag ut och rida, uppdaterar mer ikväll - tjolahopp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback