» Kvällstrött

Det var då själva... vad trött jag ska vara på kvällarna... Aja, dagen började med att jag blev väckt av att det ringde på min telefon kl 06.50 - "kan du komma in och jobba?". 20 minuter senare befann jag mig på jobbet, jobbade till kl 15.

Åkte ut till min stjärna på kvällen, borstade och pysslade med Trisse och tvättade såret (som hade börjat blöda igen, suck!). Bytte några brodd fram, imorgon ska jag byta de som behövs bak.

Fyllde i ägarpapper idag samt skrev på fodervärdskontrakt idag och skickade tillbaka :-) Imorgon ska jag rida en sväng, men först ska jag jobba mellan 7-14 :-) Blir fint när den lönen kommer i April ;-)

Nu ska jag spela lite candy crush innan det är dags att sova, haha :-) Laddar upp lite inför morgondagen helt enkelt! PS! Bjuder lite på mig själv på bilden HAHA störtskönt ju!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback