» Ridning

Idag kunde jag rida på en mycket fin Trisse, härligt! Han blev lite sur några gånger när han tyckte jag var jobbig, men han blev fin av det! :-)

Imorgon jobbar jag 7-14, efter det tänkte jag åka till Hööks som öppnar i Eskilstuna imorgon :-) Efter det blir det stallet. Tänkte rida på fredag, men får bli imorgon istället. Om jag får jobba på fredag blir det tajt att hämta transporten, rida, frisera, packa och förbereda inför lördagen. Så nu har jag skrivit två listor (en för torsdag och en för fredag) där jag delat upp alla förberedelser inför tävlingen på två dagar :-) Ridningen tar jag alltså imorgon, så får han vila på fredag :-) Natten mellan fredag/lördag får han stå inne, så är det bara att lasta och åka på lördag morgon sen :-)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback